tisdag, september 25, 2007

Har precis vaknat och är helt utvilad för en gångs skull. Behövde verkligen sova ut så här länge, gick ovh lade mig vid 12 igår och vaknade nu. I helgen blev det inte många timmars sömn precis. I fredags sov jag 6 timmar och nästa dag skulle jag jobba 9 timmar på Donky, duktigt trött blev jag redan vid 3-tiden. Stod upp och sov nästan. Sen på lördagen sov man bara 5 timmar, kom hem vid 5 och gick upp vid 10, gah. Inte många timmars sömn från söndagen till måndagen heller ;) I alla fall, ska fixa mig nu lite snabbt och sen ska jag ner till stan, eller först till Procivitas och beställa min resa till
Val Thorens
! Cong hjälper mig med det, tror nog jag ska bo med honom och några andra. Vet inte hur det blir. Efter det ska jag köpa min efterlängtade mössa som jag inte haft råd med i veckan haha. Och vid 3 ska jag till väla för att hjälpa min kompis hitta kläder haha. Nu blev jag hungrig så tänkte göra frukost. bis morgen

Inga kommentarer: