måndag, september 24, 2007

Ja, jag har återhämtat mig efter helgen dock trött som vanligt efter en skoldag. Var på bio igår med Rikard och vi såg Superbad. Så jävla bra! Ni måste se den. Skrattade hela jävla tiden, hahaha. Äkta min humor och allt, jajaja. En Paula-film garanterat. "Hey man, she's R.T.F. You know - SHE'S READY TO FUCK" Så se den bitches. Måste se den snart igen, ska även se en massa filmer som kommer ut snart på bio. Mumms, kommer bra filmer. Jag är glad. Jag är hungrig. Jag är trött. Jag måste plögga. ciao

chris martin - just a simple God

2 kommentarer:

Anonym sa...

ingen IR imorgon, happy me! taha, men du blir väl typ helt ledig? LYX! :D

Paula sa...

Jag är också happy! Alltså vi har sånna aktiviteter imorgon, typ som friluftsdag. No way my friend att jag ska dit! haha palla. bara för nördar:)