tisdag, september 25, 2007

Min dag har varit bra, mycket bra. Började först med att jag träffade Cong utanför Procivitas för att fixa med Val Thorens resan, fyllde i papper och lämnade pengar. Hoppas nu jag får platsen, för Procivitas elever går ju först sen kommer vi andra ;) Var lite på Procivitas också, de hade håla så fick kolla rundor lite och så. Störda är vissa haha, men på ett bra sätt. Sen var det dags att dra sig till väla med Magnus. Hjälpte honom att spendera 3700 i alla fall. Han blev nöjd med sina köp i alla fall, tur för honom! Har varit hemma nu ett bra tag och kollat en massa TV, borde egentligen pluga engelskan för jag kan ingenting av den men orkar inte just nu. Måste kolla på So you think you can dance, viktigt! Och nu är det klart att vi ska till Stockholm i helgen också. Oh, jag längtar. En bra dag idag alltså.

Inga kommentarer: