tisdag, augusti 07, 2007

come and get me

jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte.
detta har inte varit min kväll idag, om man säger så. känner mig sjukt deprimerad just nu, i dont know why. hoppas på en bättre dag imorgon (eller senare idag)!

idag har jag varit på stranden med company, sen var man tvungen att sticka till jobbet kl 16. slutade 20, var faktikst en ganska så trevlig dag på jobbet idag. inte som alla andra dagar :) julia klämde mig i alla fall på torrlagret "aj, aj" haha. dagens händelse på jobbet. fast dagens händelse var ändå när jag, john, jacob och christoffer är i hälsobacken och ser två killar på en moppe utan hjälm och kör skitfort vid trottoarkanten och sen ser vi en polisbil köra bredvid och försöker stoppa dem, ser man plötsligt att killarna på moppen kör upp för trottoaren i den hastigheten så hela skiten blir okontrollbart och de kör in i en lyckstolpe, hahaha lyckad flykt för killarna. De sitter väl på polisstationen nu? Stackare. ska lägga mig nu, sjukt trött och ska till stranden vid 10-halv 11. vi ses där! pusshaj

Inga kommentarer: