söndag, augusti 05, 2007

Efter jobbet igår så kom brossorna och Malin på middag hos oss, käkade en massa och snackade. Alltid lika kul! Sen drog jag hem till Mange där även Musse var, chillade vi och kollade på film. Jag somnade också dock igår, fast det var senare haha så jag var tvungen att gå hem sen eftersom jag skulle upp 07 imorse för att jobba 08! Men nej, då försover jag mig till halv 8 haha. I alla fall, jobb idag igen. Sjukt stressigt med en jälva massa folk där inne, fast börjar vänja mig att det alltid är så mycket folk nu men har fortfarande inte förstått vad alla gör där när det är så fint väder? Det var så jälva varmt inne på Mc donalds också så jag höll på att dö, fick typ solsting där inne utan att vara ute ens haha. Men jobbade till 17 och sen cyklade jag glatt hem :)

ikväll får jag se vad som händer. hoppas på något fun eftersom imorgon börjar jag jobba 16.00! ska ligga och pressa på stranden som fan innan jobbet, måste bli neger som sagt. en på mitt jobb sa att vi skulle se vem som blev brunast tills på onsdag, men eftersom han redan är neger typ så är det fusk haha. måste in i dusche nu, ser ut och luktar som en pommes!

Inga kommentarer: