tisdag, augusti 07, 2007

Oh, vad jag älskar sommar! Helt sjukt underbart är det med värme, det bästa som finns. Speciellt när man kan ligga på stranden och mysa och bada såklart. Badade faktiskt några gånger idag - länge var vi i varje gång också. Jag klarade nästan en bakåtvolt när dom kastade upp mig i luften ;)

Var på stranden idag från 11-11.30 till 18.00, sjukt nice. Har bränt mig i huvudet som bara den, men inte ska man klaga. Det är sommar i alla fall! Var där med John, Mårten, Christoffer och sen några av Mårtens polare. Har käkat en massa idag känns det som, men man blir ju hungrig när man är på stranden en hel-dag. Ikväll orkar jag inte gå ut, eftersom jag ska jobba imorgon. Annars hade jag nog gått ut med de andra. Ska träffa John efter att han käkat med sin familj sen får vi se vad som händer.
-

Hoppas på fint väder imorgon med så man kan sticka direkt efter jobbet ner till stranden :)

Inga kommentarer: