söndag, augusti 19, 2007

hos viktor

igår var man först nere på stan med idag, john, john och rikard. jag åkte motorcykel ner med rikard, vi kom tydligen upp i 100 eller lite mer?! och det var mitt i hälsobacken typ, haha skitbra. trodde jag skulle dö först men det var skoj ändå. så var vi i stan en stund, sen körde vi upp till jacob där även sara var. så stack vi hem till viktor i glumslöv som hade avskedsfest. där var ett par stycken och redan vid 1 stack alla förutom jag, jacob, edde, mange och abel haha så vi var kvar till 3. sen körde vi hem. men det var trevligt där :)

idag ska man jobba. från 3-8, fem timmar så det är lugnt. går väl snabbt. men nu är det såhär att det är vallåkra träffen ju, med en jävla massa bilar och människor. så jag hoppas VERKLIGEN att de tar drive in och inte kön som jag säkert får ta med mina vanliga otur(eftersom jag står i kassan). blö. hajj do

Inga kommentarer: