måndag, augusti 20, 2007

igår jobbade man, riktigt mycket folk och jag höll på att stressa ihjäl mig som vanligt. slutade 20 så stack hem snabbt och duschade sen ut för att träffa john, ida, lina och oskar. vi cyklade och snackade. sen efter det drog jag hem till mange. vi bara kollade på tv och chillade. var sjukt trött och sen cyklade jag hem.

sov till halv två idag, behövdes! har bara degat vid datorn och tvn tills nu. ska käka frukost alldeles strax också, lite sen frukost bara haha. annars ska jag städa lite här hemma och fixa iPoden - ta bort alla låtar och sen lägga in nya och bara de låtar jag lyssnar på. har så mycket skitmusik på iPoden nu! annars får jag se vad som händer på idag - sista sommarlovsdagen! orkar inte skola imorgon. speciellt inte min klass, eller jo orkar med vissa. haha :) ne nu ska jag fixa massa.
haj dO

2 kommentarer:

Anonym sa...

"speciellt inte min klass"
haha, tack?
d;

Paula sa...

men jag orkar med dig ju?! :D du får läsa alltihopa innan du skriver något bajz.