lördag, augusti 18, 2007

hah, retro igår. men det var riktigt skoj faktiskt och alltså danskar, oooooh ge mig! fyfan vad heta. fanns riktigt många snygga danskar igår så jag var nöjd och glader. förfestade hos elsa först, vi var ett gäng där sen drog vi till danmark. var inne på retro vid tolv tiden och tur det för efter oss så var det kö i en till två timmar som de andra fick stå i. kul, jättekul säger jag verkligen. eller så kom de inte alls in. lyckad kväll för de! men synd om dem ju. i alla fall, kom hem vid halv fem. celia sov hos mig, vi somnade på direkten kan jag säga. helt matta för helvete haha. men jag hade en trevlig kväll i alla fall :)

klockan är snart fem och jag är fortfarande trött efter gårdagen. inte så konstigt, man blir ju slutkörd av allt dansande ju haha. sitter fortfarande i trosor och t-shirt, orkar inte duscha och allt det där nu. får göra det lite senare. ska nog till min brossa sen eftersom danne(min andra brossa) kommer dit med malin. har inte träffat dem på en-två veckor typ! sen ska jag nog ner i stan och träffa alla andra like always :)

Inga kommentarer: