lördag, augusti 04, 2007

ida och lina 18 år, grattis!

Igår firade vi ida och lina som fyller 18 idag! Det var riktigt kul faktiskt. Jag drack dock inget pga tidigt jobb idag. Men träffade mycket trevligt folk och alla var fulla och glada så det höjde stämningen :) Ida gick med sina string på huvudet hela tiden och jag och lina käkade en massa chips och dippa, haha ovanligt. John var också jättefull och han skrattade hela tiden och var som han brukar när han är full.. Ja, alla var fulla där! Cyklade hem vid halv 2.

Jobbat idag från 09-15 UTAN någon jävla rast. Slavarbete! Vågar inte skriva hur mycket jag hatar mitt jobb eftersom någon på jobbet kanske hittar min blogg också haha. I alla fall, vi var sjukt lite pesonal idag och det var kö enda till dörren hela tiden och det var proppfullt där inne. Jävlar säger jag bara. Fattar inte varför alla kommer till mc donalds när det är fint väder? Ska man inte ligga på stranden då? :S
Får se vad som händer ikväll i alla fall. Blir väl att man träffar några polare och så, börjar 08 imorgon så kan inte ut och festa. Får bli nästa helg istället. Ska ta ledigt då och säga att jag ska bort!

Inga kommentarer: