torsdag, juli 05, 2007

too much junk food

Spytt, ja, det gjorde jag i natt. Brukar aldrig spy (förutom om det har blivit lite för mycket sprit kvällen innan) men nej, så var det inte nu. Jag spydde bara helt enkelt och fyfan för det. Nu mår jag piss, jag som skulle fixa abonnemang och över till Danmark och fixa saker inför Båstad. Men nej, fuck that. Jag får sitta hemma istället, men som tur är har jag underbara friends som köper åt mig. Dock får jag vänta med abonnemanget tills imorgon..

Så nu har man ingenting att göra idag, eller jo städa rummet kan jag göra. Ta upp lite saker på vinden, typ äntligen? Sen ska jag bara ligga i sängen och kolla på tv. Oh yes, och ingen ska få störa mig. Kom på förresten att vi hade sommarlov igår, haha. Jag hade väl inte insett det förrns igår, eller jo jag hade det men hade inte känt en sån känsla förut att nu är vi verkligen lediga :D

Inga kommentarer: