onsdag, juli 04, 2007

haha jag är på hultsfred med olli - sjukt sliten

Jobbet sög kuk idag! Ja, ni kan ju kolla min bilddagbok varför - Paaula Hatar all personal där, nästan i alla fall. Förutom ungdomarna v De äldre som jobbar där borde känna sig misslyckade faktikst, inte för att vara sån med Mc Donald's är ett jobb för ungdomar enligt mig och för nollor haha. Jag tillhörs gruppen ungdomar då. Nej, nu ska vi inte vara sånna mot de andra äldre som jobbar där. Förlåt!

Annars har jag haft en rätt så annorlunda kväll, haha sjukt trötta och skrattade typ åt allt. cp var det i alla fall. försökte kolla på mr bean's holiday men störde oss för mycket på honom att han alltid skulle hamna i svåra situationer haha typ som att han tappade en biljett och den flög iväg och hamnade under en hönas fot som sedan togs av en gubbe som körde till sin lada och när herr böna kommer in i ladan så är det över 1 miljon hönor där haha. liksom, orka?! så kollade på eddie murphy istället, sjukt skoj.. Annars har man bara degat och så.
Nu ska jag göra mig lite mackor för jag är grymt hungrig och ska lägga mig snart för jag klipper mig kl 13.00 - gah!
wish me luck

Inga kommentarer: