fredag, juli 06, 2007

-och förresten! grattis på 24-års dagen Jonas

Att jag är trött vid den här tiden är ett mirakel, måste sova nu så jag blir utvilad tills imorgon. Börjar jobba 12.00 och slutar 15.00. Bara tre timmar, får hoppas att jag mår bra innan jag ska till jobbet.

Idag har jag inte gjort ett skit rent ut sagt, varit hemma - vilat och glott på tv. Drog ner snabbt en runda på stan, men inte lönt. Fattade inte vad jag gjorde där. Typ en som var halvt social mot mig och det var Edde, resten hade ju ingen aning. Och fredag var det och jag får se vad jag ska göra. Edde skulle höra av sig i alla fall :) Celia med! Men vi får se.

Snackade nyss med Petter från Göteborg, och nu vet han inte om han ska till Båstad för han är inte säker om han får ledigt från jobbet! Crap alltså. Det enda jag såg fram emot när jag skulle till Båstad var att träffa honom. Haha han är så jälva go, älskar den killen alltså. Men får se hur det blir av med det då :/

Inga kommentarer: