söndag, juli 08, 2007

(vild fest på madison)
haha båstad, here we come

Igår var man ju sjukt trött när man kom hem, hade typ bara sovit fem timmar och vaknat en gång i timmen för jag var rädd att jag skulle försova mig till jobbet, började 13.00. Men det gjorde jag inte som tur var! Stack hem och fixade mig och stack till jobbet. Fyfan vad folket inte har något liv. Kan dom inte fixa ORDENTLIG mat? Hur svårt känns det. Orka käka Mc Donalds! Sjukt mycket folk var det och jag fick stå i kassan bara nån timme och sen i 2an, hellre 2an än kassan. Så det var nice. Fick även min efterlängtade lön tillslut haha. Så nu har man råd att åka till Båstad.

På kvällen stack jag och Bosse till Viken. Faktiskt riktigt chill fest hos Simon. Nice folk och så. Som sagt - det är i Viken allt händer, och det är fan sant också haha. Kom hem vid 03.00 ungefär, cp trött och dckade en gång. Och nu sitter man här. Ska dra och sola när jag skrivit färdigt detta och efter det ska jag duscha, packa. Sen tar allihopa tåget 15.53 till Båstad. Kommer vara där till onsdag eller torsdag, får se hur länge vi stannar där. Det ska bli riktigt kul att se allt folk i Båstad, haha oh herre gud. Alla stekare, klarar inte av dem! Så jag förstår inte vad jag ska göra där uppe, men vad ska man göra? Alla mina polare drar upp så ska jag vara här ensam hemma eller? haha. Men ska dra nu! Ni som är hemma får ha det så kul så super jag åt er med :)

Inga kommentarer: