måndag, maj 28, 2007

stressigt och jag vet inte varför.

Har inget att skryta med idag om min dag precis, förutom att jag varit lite med Maria på stan. Det enda bra idag faktikst! Det var trevligt att prata med dig, du är så go :)
Köpte bara
* halsband
* klämmor

men är tvungen att spara mina pengar nu. snart sommar ju! schiesse, vad tiden går fort. men jag klarar mig i hope med min ekonomi men är lite orolig eftersom man inte får studiebdrag under sommaren ju :/ så kommer få jobba extra mycket. men likabra ju, jaja jag behöver inte oroa mig.

ska jobba ikväll från 18.00 - 20.00. bara två timmar men det räcker. orkar inte jobba längre eftersom jag varit "sjuk" och har såååå mycket att "plugga" hehehe. Tror mathias, min chef, ja :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

var var du idag? stack du inte till skolan när jag träffade dig? :O

Paula sa...

Haha jo, gick på en lektion och hade sen geografi redovisning direkt efter sen hem, för vi slutade :) AS skönt!