tisdag, maj 29, 2007

haha fy vad gammal bild. den bjuder jag på!

fuck fuck fuck fuck fuck
please, turn back time?

idag har jag varit jag på EN lektion, lönt att jag stack till skolan ens. sen bar det av ner till stan för lite shopping för min del. blev ett par converse - låga vita och en tröja/skjorta, as fin var den.
var på stan ena studen med mamma och andra stunden med filippa haha. sen senare på kvällen vid 18.00 cyklade jag och filippa ner till gröningen och träffade kim :) skitvarmt och härligt väder det har varit idag! har verkligen längtat till sånt här väder, thank you God

jag vet att det bara är tisdag men har verkligen INGEN som helst aning om vad jag ska ha på mig på kattas tjejmiddag och på retro, får panik! aja kommer på någon bra kombination till på fredag i hope. men imorgon blir det sola med jennifer, så kul att träffa henne. var as längesen vi var själva och inte bara träffats på stan så där snabbt som vanligt :S
i had to find you, tell you i need you ..

Inga kommentarer: