söndag, maj 27, 2007

something real

och ja, jag har nog världens underbaraste vänner
- celia filippa kim elin katta


Igår var man hos Sebbe som hade födelsedagsfest (eftersom han fyllde 17 i torsdags) tack för igår (:
Jag satt dock med helt fel gäng. Satt med Arthur, Jones, Robban x 2 och sånna, men jag hade sjukt skoj i alla fall! Har ont i käkarna, bara det bevisar att jag hade skoj. Inget snuskigt nu, utan att jag skrattat. You know what i mean?

Annars har man sovit till 14.00 idag. Fick även dra en luring till chefen och säga att jag fortfarande inte mådde bra och att jag spyr och går på toaletten .. fortfarande! haha så jälva trög. Men det är ju mors dag idag så då måste jag skippa jobbet! & att jag skippade jobbet i lördags var pga bakishet höhö. Dock hade jag en massa mardrömmar efter att jag ringt chefen, damn! Detta ska aldrig mer hända haha.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen cykla hem till brossorna. Vi ska fixa lite käk och sånt till mamma när hon kommer dit (: Så det ska bli mys! Oh vad jag älskar er

Inga kommentarer: