torsdag, maj 24, 2007

SÖTNOS JIMMY! you're pretty when i'm drunk.. but huh, i wasnt?

Jag kommer ut från mitt fuckin' jobb klockan 22.00 och ser att det är fuckin' ljust ute. Vadå ljust!? Tror sommaren är på väg nu, så blev lite glad över det :) Men var lite sur idag för jälva hor-Mimmi var där (arbetsledare) hatar henne, fyfan! Jävla blatte-breddhuvade vafan som helst! Förlåt gud, men ibland måste man uttrycka sig lite extra. Jag får det i alla fall, speciellt idag.
-
Men som sagt. Har varit hos doktorn idag och kollat min astma. Om den är normal ska den ligga vid 5-25 och jag hade under 5. Dom bara: Har du sprungit hit? Jag: Que? nej? haha helt fel. Udda jag är då!

Sen bar det av till jobbet efter doktorn. Den enda som lyste upp min dag var Johan, tack gud för Johan! (min arbetsledare&min brossors kompis) så jävla bra är han. Ja, älsk på dig haha. nej men nästan! i alla fall, han är så jälva go mot mig och trög. "söp ni på tivoli? dina brossor hade säkert blivit stolta i så fall eller så hade dom sagt åt dig att supa mer" haha mongo på dig.

- fuck this shit seriöst. det som händer får INTE hända! Gah, panic. Jag hoppas verkligen det inte är så :|

Inga kommentarer: