lördag, maj 26, 2007

i'ts a new day and i'm feelin' good

84.88.87.86.85.89.84
haha jag hade det kul igår i alla fall
tror nog de andra också hade det :)

var hos lidal igår. det var as tradigt i början men sen blev alla stupfulla och då blev det skoj. helt jävla galen kväll säger jag bara. det beskriver väl min fuckin' kväll haha. sen sov jag celia filippa och richter hos benka. benka fick hämta mig kl 03.00 nånstans ute i rydebäck, kommer han i shorts och t-shirt. jävla idiot :)
men idag på morgonen var det så jäävla kul. seriöst, richter och benka är fan de roligaste personerna jag vet! vi hade jävligt kul på busshållsplatsen i alla fall ;P dog av skratt.

nu ska jag in i duschen igen och fixa mig till sebbes födelsedagsfest hemma hos honom. tror vi ska grilla och sånt före sen supa (men inte för min del, känner mig icke så bra...) har så jälva ont i huvudet, fick det precis! ARGH.
och dessutom är det synd om tigris för vi har epson här - mammas killes hund :) sååå söt! puss på den.

c u

2 kommentarer:

Anonym sa...

bakis ;)

Paula sa...

Hum, japp!