söndag, maj 13, 2007

så var man hemma från jobbet. hela jävla helsingborg kom vid tio tiden ju. har ni inget bättre att göra på en söndag? gah huvudvärk var något som kom efter min rast efter klockan 20.00, ännu jobbigare! en positiv sak var att mamma och hennes son kom farandes på inlines i mc-driven. mamman trodde hon var as cool. hon bara: vadå, har ni aldrig sett några komma på inlines? dah kände igen sonen jättemycket men kunde inte placera honom någonstans i mitt lilla huvud. men vi smila i alla fall en jättemassa till varandra :) sen när jag cyklade hem kom jag på att det var han från HIF ju. oh älskade HIF, och han var (är) snygg höhö. han har ju köpt en massa gånger av mig kommer jag på nu visst! i alla fall, inget intressant. var på konsum också och handlade lite saker för man är ensam hemma. han i kassan smila och sa hej och frågade om jag inte jobbade på mc donalds haha, så ja kul att dom kommer ihåg mig. men det är ju bara för att jag är så het ... NOT. nu ska jag ta och duscha och efter det sova. tröttare än så här går det inte att vara.

c u biatches!
varför ska det vara så att på varenda jobb så ska det bli såhär .. haha jag dör

Inga kommentarer: