måndag, maj 14, 2007

15.35
att vara tillbaka till verkligheten efter att ha kollat igenom häftet man hade i 7an är inget kul alls. tänk så bra allt var då och skolan tyckte man t.o.m var rolig. rolig, herregud det ordet har jag inte beskrivit skolan på flera 100 år känns det som. att benänma skolan som rolig finns inte i min värld idag! tack för mig

ska ha utvecklingssamtal kl 18.10 och jag tackar gud att mamma inte ska med. för då hade jag inte fått sitta vid datorn fram till sommarlovet. kommer väl få klagomål från eva och resterande lärare att jag är för pratig och gör inte vad jag ska på lektionerna (som vanligt då, från 1-9an haha)
-
20.04
har varit på utvecklingssamtal nu och det gick helt okej, gick på typ tre-fem minuter, lönt liksom? sen cyklade jag iväg och hämtade paket som vi hade fått på posten. its fuckin' great! och nu sitter man här och mår illa av allt godis man käkat. vart fan är den riktiga maten, mamma? ge mig mat! nej, det kan hon inte. hon är utomlands. blev billy's pizza för min del. jag blev mätt ... i en timme och nu är jag hungrig igen. någon som har mat som vill dela med sig? nu ska jag glo lite tv för det har jag inte gjort på hela dagen, shit. dåligt av mig. c u

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lagar du inte egen mat? :O

Anonym sa...

"utomlands" hahaha, paula. Danmark är inte utomlands ;p inte tjugo minuter bort, haha

Paula sa...

Nej, jag kan inte laga mat! :/

Paula sa...

Haha. Danmark är visst det utomlands, fast vi ser inte det som utomlands ;)

Anonym sa...

haket ligger iten så långt bort:P och för den delen inte torina heller:D

Paula sa...

Du har en poäng i det! Men för det första jobbar jag på Mc donalds som inte är världens bästa mat och för det andra så är pizza/kebab inte heller världens bästa mat! Såja.. Blev ändå wannabe-pizza haha. Vi får hoppas att den innehåller mindre kalorier ;P