söndag, maj 13, 2007

var med martin igår hemma hos honom och kollade på nån jävla film, kommer inte ihåg vad den heter. den var väl sådär, ingen kvalitetsfilm precis. sedan snackade vi skit och jag gav honom tips, plus att jag kom på att jag var tvungen att göra en sak innan jag kommer ångra mig resten av mitt liv! haha
-

igår när jag jobbade, vem tror ni inte kommer in om inte självaste mr.v (paulas drömprins hehe)?!
alltså jag verkligen kände hur röd jag blev i huvudet, kommer alla hans kompisar och blöö haha. men jag fick se honom i alla fall, lucky moment for me. alltså jag blev lika röd i huvudet som på spanskan, elle! PÅ SPANSKAN. då är det fan kris hahaha

4 kommentarer:

Anonym sa...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! :DDD. han var snyggg va?! :D:D:D

Paula sa...

OH YES MA'AM. han är alltid snygg!

Anonym sa...

hahha kan se mig dig stå där med dina mc kläder haha :D

Paula sa...

tihihihih. ja, det var ju inte en vacker syn i alla fall ;P