tisdag, maj 15, 2007

jag dog inte :)

hif idag, vilken förlust alltså! vår klack suger också, jag ska komma med konfetti och möget nästa gång det är match och då fan ska det vara en riktig jävla klack! hej hå här kommer vi på tå :) haha jag hittade på det nyss. det var galet där jag stod - då med niklas, nyman, max och några till men sjukt skoj. niklas lyfte upp mig ett antal gånger och bara mitt huvud som kom upp så högt haha. sen blev det kaos med poliserna och södra stå. några poliser fick ölburkar i huvudet och hundarna var söta i alla fall, naw. sen så satt jag, celia och niklas på torino. så gick vår allas lilla neger hifare (eller den ena av dom, han bor typ vid mig om det hjälper er) så klappade jag och niklas högt så han såg oss så höjde han handen åt oss och smilade, man såg bara hans tänder för det var mörkt ute :D

nu äre american idol och the office!
c u

3 kommentarer:

Anonym sa...

LYYCKOOOOOOOST

Anonym sa...

haha jag flabbar om du står och kastar konfetti nästa gång! xD

Paula sa...

vem är anyonym?

alex: haha ao fan, jag med. nej inte bara jag, utan hela publiken ;)