torsdag, mars 08, 2007

Utskällning, AGAIN!

Måste bara berätta för er som inte var på Friskis idag, det hände världens roligaste grej.
Först och främst så kommer en gastanade Linda ut (som vanligt) ut ur duschen med sina kläder på. "Paula, kan inte du sätta dig i mongolid stolen?! SNÄLLA?!" haha och flabbar vidare som fan, dock börjar jag också göra det. För det såg såå jävla roligt ut, sedan "skratt-dampade" vi en massa.
Sedan ska jag och Malin duscha (inte Linda för hon hade inte lökats och skulle ändå hem och duscha .. sa hon haha sköja), så går vi in i duscharna då och flabbar mktmkt. Linda hänger med och kollar på (HAHA), nej men underhåller oss.. var också något med vårtor som kom upp, som vi flabbade as mycket åt! men i alla fall, så börjar vi spurta vatten öööverallt och på varandra, eller jag och malin mot linda, sedan väsnas vi jätte, jättemycket och skriker jävligt högt (linda mest haha). så kommer då friskis-kärring-tanten in och skriker som en jäääävla fuckin' gast, typ: VAD HÅLLER NI PÅ MED?! NI KAN JU INTE GÖRA SÅ HÄR!! NI SKA FAN TORKA UPP HÄR EFTER ER, SER FÖRJÄLVIGT UT!!" och vi blev såklart skiträdda för henne så jag och Malin gömde oss i bastun och kunde inte hålla oss för skratt haha. och linda den gasten hade stått med slangen och sprutade vatten på oss, så hon hade gömt sig i en dusch där man kan stänga efter sig. Oh gud, kanske inte låter så roligt. men så jäävla kul det var! ;P
-


Annars var man bara på stan med Kim idag, så skoj! (Kanske lägger ut lite bilder sen)
Har alltid kul med dig (:
Jag köpte ett par byxor och en vanlig tröja bara. Så .. Nu ska jag börja spara!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha bilden! xD