lördag, mars 10, 2007

Jobbade idag och en peddo-gubbe ville fota mig när jag var klädd i donky-kläder och såg allmänt skabbig ut. sen flirtade hela hans lilla äckel-gubbe-gäng med mig med! Pedofiler yeah . . Nice

annars har det bara varit allmänt tröga fitt-människor på donky. idotier! (ni får ursäkta mitt språk). hatar verkligen sånna som är efterblivna i huvudet och sega. ARGH döda dom, snäll jag har blivit då. blir ju så när man jobbar där haha. Annars har det väl inte hänt så mycket på jubbet idag, eller JO! förutom att en kärring kommer och beställer 33 hamburgare och 33 mellanpommes av ... MIG!
-
Igår var jag hos Filippa med Malin Green, Daniella, Hanna Lanker & Hannah Kjell. Det var trevligt, men jag var skittrött så man var lite osocial. Dock kollade vi även på gamla bilder - Thanks God att det finns något som heter "utveckling" haha.
Annars började jag nästan böla igår när jag stack till/från Filippa (Hon bor på Maria Park, ps: finns ju kvar psycho-ghosts in the air typpp!), kändes som någon förföljde mig. Seriöst, öh! Elle, du hade dött argh

3 kommentarer:

     sa...

:| gooosh! tur man låg & sov då ;p

Anonym sa...

jag fattar inte bilden xD

Paula sa...

elle: haha aw, du hade dött ;D

alex: men oh, pucko! spöken på bilden ju och jag blev förfölj av spöken på maria park :|