onsdag, mars 07, 2007

det kittlas i snoppen när jag stoppar ner fingret i akvariet och fiskarna nafsar försiktigt på det. undrar om det räknas som djursex.
-
jag sög av kille i ett badkar en gång...hade simglasögon på mig...gula sådana det var ball
-
En gång tog jag en jordnötsring och trädde den runt min penis. När jag trädde den runt om penisen så råkade jag komma och precis under mig fanns min katt som fick hela satsen på sig.
Till slut fick jag in hela min penis i ringen och då trädde jag av den igen för att sedan äta upp den själv.
-
jag älskar min eltandborste + dildo tillsammans, oh fy fan vad skönt
-


hahahahahahaha jag dör på dessa! eller hur idus? ;D har nog aldrig sett något roligare! bikten från geelo.net
enjoy my friends

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA I love!

Paula sa...

hahaha me too! grr så kul ;D

Anonym sa...

öeeeh xD