söndag, mars 04, 2007


Glömde att gratta Kim igår i bloggen, så får väl göra det nu: Grattis Kim! v


Skulle på fest hos någon Frida igår i Ramlösa, men när vi kom dit var det ju inte precis fest. Alla låg helt slöa i sofforna efter gårdagen haha. Annars var det rätt dött där, förutom när jag, Pidde, DA och deras kompis-som-jag-alltid-glömmer-namnet-på var där uppe. Riktigt roligt! och när Pidde "hade" lektion om ridning haha. Oh gud som jag skrattade igår! var väl trötta och glöttiga helt enkelt ;P Sedan stack några till Burger King (Ja, jag är en svikare! Mc Donald's v) käkade och sånt där. Sen stack alla hem, så det blev bara en slö kväll i Ramlösa (:
-
Idag har jag också bara slöat, kollat på The Aviator och jag kom på att Leonardo är SÅ snygg haha. Han och Wentworth är dom nya snyggingarna för min del. Kom även på att Leo's ögon är sjukt fina! haha liv jag har (:

nu ska jag plugga spanska! bye

2 kommentarer:

AVF sa...

grrr ;)

Paula sa...

mhm !! tell me 'bout it