lördag, mars 03, 2007

fyfan så jäävla bra kväll det blev igår/inatt!
hade inte kunnat bli mycket bättre!

-
Igår var paula tillbaka, ohja det var hon! Igår, yesyes. Då var det som gamla tider! och jag kände mig hemma som fan, detta var jag haha. jag är inte lugn, jag är galen och jag ÄR party-paula (PP). mitt namn är tillbaka och ingen ska få ta tillbaka det ifrån mig, never again haha. men igår var det galet, jäävligt galet, men så jävla kul. hade inte kunnat bli roligare. för det första spanade jag in birks härliga shake dans, birk: hade jag varit tjej, hade jag fan fått alla! haha han shakade ju för fan som en tjej. jag hade tråkigt i början och tänkte "vafan är detta för nån jävla fest?" så jag fick ta tag i problemet med en gång, och det problemet blev som bortblåst. nu var även jag galen, (jag var party-paula). maria var full och glad och det tyckte vi om! :) alla var fulla och glada & mycket mer!! jag var på dansgolvet hela jävla tiden och var sjuukt galen och dansig av mig hela tiden, kittel: du har varit här hela kvällen, men det är naajs! ;) hahah. oh jag, dans dans dans shake shake shake it! yummie. ohlala! haha & sen när Kittel och Lanneman pussades hahaha, jag satt med plast inkl. nina och annie, och skreek så jälva mkt ;P sedan träffade man några från slottet, haha det var faktikst skoj ;b annars så missade jag min första buss, så jag fick ta andra. och jaa, jag gillar rydebäck nu! Underbara mini-land haha. sedan stod jag och snackade med ett par underbara människor, ohja. haha riktigt roliga var dom ;p OH jag kan inte besrkiva kvällen haha så helt nice var den! :) sedan var jag nere i stan och träffade pidde och hans kompis (kommer inte ihåg vad han heter, ngt på D om det gör er klokare) .. så dom följde mig hem och dom var jättefulla och jätteroliga. sånt tycker vi om! pidde: "jag älskar dig ..." .. "hon klickade bort mig!! fyfaaaaaan vad dissad jag blev.." hahahahahahahahaha. oh gud, naw stackare. hoppas det löser sig! :) aja. underbar kväll! tack för den (:


SUMMERING AV DENNA KVÄLL OM NI INTE ORKAR LÄSA = UNDERBAR (:

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha det är gött pp! ;)

Anonym sa...

haha PP!
:P du som skulle låta bli spriten...;).....

Paula sa...

haha! varför är det så hör stor text? :S :P eller kanske bara jag som ser det såhär stort, eller ni med?

Anonym sa...

vi med xD