måndag, mars 05, 2007

Idag har jag varit på jättebra humör och det kan vissa hålla med om! Helt sjukt. Jag spred glädje överallt idag, bara jag kom in i la cafetería så sa Olli: Paula fan vad du är glad idag! Vad är det med dig? Haha så gick jag ifrån honom och började dansa och sjunga på "i said there something bout the way you do the things you do, when you do the things you do, its got me oh oh oh" så bäst


Helt sjukt, har nog aldrig varit på så här bra humör innan! Oh yummie yum yum. Nannaaa, sjunger nu för fullt. Dock vill Linda, Sofie och Elle att jag ska ställa upp i IDOL 2007 haha. Funderar på det ;D


HEJ jag älskar denna underbara dag v haha jag är galen, men vi galna måste också få finnas (: Även om jag inte gjort ett piss idag har denna dag varit bäst än så länge under detta underbara år! haha. det märks att jag är glad va? Hoppas jag inte är skitsur och tråkig imorgon :/

Nu måste jag avsluta små kära vänner. Puss på er, den bjuder jag på!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du piggade upp mig bara med detta inlägg, du måste vara riktigt glad idag :D

Paula sa...

oh yes ma'm i am :D oooh

Paula sa...

ma'am* haha

Anonym sa...

haha håller emd henne man blir fan glad:P