onsdag, mars 07, 2007

Tre filmer jag kan se om och om igen:
1. American Pie filmerna
2. Dejavu
3. Scary Movie filmerna

Ställen där jag bott:
1. Gröningen
2. Slottshöjden
3. Olympia/Stattena

Fyra tv-program jag gillar:
1. Prison Break (!)
2. What About Brian
3. Desperate Housewives
4. Grey's Anatomy (OC suger nu ju)

Fyra ställen där jag varit på semester:
1. Monaco
2. Israel
3. Skottland
4. France

Fyra sajter som jag besöker dagligen:
1. lunarstorm.se
2. bilddagboken.se
3. blogspot.com
4. devilinprada

Två favoriträtter:
1. tacos
2. kebabtallrik

Tre ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. Varmt land
2. Neustift/Skidsemester (Österrike)
3. Ännu ett varmt land

-
Annars idag har det inte hänt så mycket, förutom att när jag och Joel skulle debattera mot varandra hade jag med BIBELN "Du skall icke dräpa" haha.

Snart ska jag till jubbet, börjar 17.00 - 21.15. Kommer hem vid halv tio, om inte senare.
Auf wiedersehen! Ich werde Sie später sehen

1 kommentar:

Anonym sa...

lunar? din lilla nöörd xD