tisdag, januari 09, 2007

Oh!

Fick gå hem från skolan idag, mådde verkligen bajs. Sov från 11.30 - 16.00, riktigt skönt! Behövde jag (:
Nu är man helt fet i halsen känns det som, och jag har fruktansvärt ont (Undra vem som smittat mig), mensvärk, feber, mår illa m.m. Bara mamma inte har smittat mig med sin influensa!



Jag drömmer alltid så konstiga saker. När jag somnade i skolan idag kanske i 10 min, drömde jag att jag var på IH med dom vanliga, och nu när jag sov drömde jag en skithärlig dröm tills jag kom till världens finaste hus som alla dödade varandra och vi gick in i typ en ladgård med massa både äckliga och både härliga djur. Det var jätte-råttor med, ew! Är faktiskt inte rädd för något djur typ, men dom .. Dom var verkligen äckliga. Svansarna var typ 50 cm långa, aargh!

-
Och jag håller med Elle! Ska ni läsa får ni faktiskt ta mig f*n kommentera. Det är så roligt ju!

Måste ju visa lite resultat. Sitter vi bloggare här och kämpar så att allt ska bli perfa, och så får vi inte ens en enda liten kommentar :/ Det kallas lathet från er sida, bloggreaders (;



& jag har för mig att Sebbe fyller 16 idag. Så .. Grattis Sebbe! (:

5 kommentarer:

     sa...

jag kommenterade nu :D hahah . vad fan är det för bild du har?

Anonym sa...

Hope ya feel betta, my nigga ;)

Paula sa...

haha ! du är så snäll alex ;)
bild på madde i prag när hon var lite päckad höhö & hailade haha

Anonym sa...

paui darling, krya på dig. klassen är inte den samma utan en irriterande liten paula (:

Paula sa...

haha naw, now im back :D ! so the class is stille the same again ;)