onsdag, januari 10, 2007

Halebop?

Funderar på att byta till Halebop istället för att ha Comviq. Gratis sms till alla som har Halebop och även 1000 gratis sms när man bytar till Halebop! Verkligen jättebra ju, plus en massa annat bra. Vad tycker ni, ska jag byta?
-
& jag bytar stil på texten heela tiden! Har blivit en "Arialare" nu (:
Congratz till mig, peeps!
Usch är fortfarnade sjuk, får se om jag ska till skolan imorgon. I think so
& folket, jag har no money på min mobil. Så jag kan inte svara på sms:en
har panik när jag inte har money på mobilen. Aargh! BYE

3 kommentarer:

AVF sa...

Känner du många som har halebop? Annars är det väll bara onödigt? Pusspuss

Anonym sa...

bara så du vet så har halebop minutavgift istället för sekundavgift, så om du ringer för 1 minut och 2 sekunder så får du betala för två minuter, eller du kanske inte ringer så ofta? ;P haha. / emma

Paula sa...

Jo, jag ringer ofta! Dock för ofta när jag har pengar på mobilen. Men man får gratis sms! haha. Vilka har sekundavigft då?