söndag, januari 07, 2007

Nyårssaluten - 2007

Har varit lite dålig på att skriva här i bloggen, men har inte haft tid som sagt (;
Varit på Idrottens Hus hela jävla veckan (varit ledig från jobbet dock, tur!), fått gå upp tidigt och komma hem vid 5-tiden och sedan har man stuckit ut. Så ja, jag har inte hunnit att skriva!


Jag har haft så sjukt kul på IH, träffat en massa ny och en massa som man inte träffat på länge (:
Sjukt vad nyårssaluten kan göra för gott åt en maha!
-
Nu är jag här igen. Samma gamla vanliga skit! Jag är ond, fast Gud har dock inte straffat mig än. Det kommer väl, snart. Inom sin tid. Den tid jag inte vill ska komma! & jag är så patetiskt dum och ond, verkligen. Nu är det inte så att jag har varit dum ochond mot allmänheten, utan dum och ond mot kärleken. Gud vill nog visst inte att jag ska gilla kärleken, det kanske är så. Jag kanske ska bli nunna eller något annat "celebaliskt" skit (haha) hade han planerat, men så som jag är så vill jag fan inte det, och så kommer det aldrig att bli (:

I love sex and love hahaha (;

Inga kommentarer: