torsdag, november 16, 2006

"små håriga barn"

hahahaha! dagens kommentar av maria. skrattar fortfarnade åt det , så kul det lät haha. sen skrev hon en till mening som också var så jäävla kul! men den får jag inte skriva av maria (:
jimmy hade också en bra kommentar idag på idrotten: jag högg din mamma! eftersom jag berättade att jag hade fektat en gång. trög är han haha!

idrotten var kul idag, väädligt. men den tog koll på mig! men fortsätter jag så här några dagar i veckan skulle fett från maagen och armarna "falla av", jo tack haha. men så lat som jag är, kommer det väl aldrig hända. äsch


stan med kimsie idag, underbart. käkade onyttigt också, gottgott. älska mc donalds!

annars kom mina kläder från H&M idag, nörd. jag är nog stammis där, har inte råd med dyrare kläder! haha fattiglapp :/ men nu när jag börjar jobba på mc donalds, då jäävlar! ;)

JAG ÄR ALLMÄNT CP IDAG! jag säger bara oh

paula: har du känt på honom då?
anonym: haha ja
anonym: men inte där du tror haha

HAHAHAHA oh. så kul

Inga kommentarer: