onsdag, november 15, 2006

skolan, stan & happy face

idag är jag happy! (ser ut som jag är gredvid på den bilden .. & mitt huvud! vad gör jag?!)började kl 8.45 och slutade 11.45 härlig dag! sen blev det stan med mommi.

blev två plagg som ska in i garderoben, som jag köpte idag på stan. blev en "tidig" födelsedagspresent sa mamma haha. helt fel. blev även hårspray, hårklämmor och parply ;D behövs haha. efter våra (mamma köpte också något) inköp blev det fika på waynes. mysigt


idag när jag gick hem från stan med mamma fick jag tillbaka den där känslan jag inte haft på år! såg en som liknade morfar idag. oh dom är så lika! dom cyklar även likadant! brukar se honom ibland, men det var vääldigt lägesen man såg honom nu. blev nästan gråtfärdig när mamma berättade en massa om honom. "oh, nu kommer mina favorit barn!" han var nog världens gulligaste och roligaste morfar (:

2 kommentarer:

Anonym sa...

awi, snuffeluffe paui :)

Paula sa...

jag vet! tihi jag är så snuffe. alla är snuffe! haha (: