fredag, november 17, 2006

BORAT!

Borat, borat & borat. FYFAN vilken kul film! Har nog ALDRIG skrattat så här mycket i hela mitt liv under en film. Martin skrattade också som en jävla gast och skämde ut sig som vanligt. Mike var seeg och trög haha. vi tre hade roligast! haha om ni inte har sett den, MÅSTE ni se den NU! oh my god / jakshemash

sen körde martin hem mig han köörde. fattar ni? han körde! han har körtkort, bil och är 18! haha han kan göra vad han vill. ööh han har körkort haha jag är cp. mike bara: har du aldrig sett någon köra bil eller? för jag klagade på martin att han var så vuxen hela tiden haha
men så kan det gå! (dessutom fyller jag 16 snart)


och nu till en viss del vill jag vara med SL9. dom är hos michelle och förfestar lite och så, och det vill jag också vara! vill inte vara hemma.
2 minuter senare - elle ringde mig precis och försöker få med mig till suntrip. men icke sa nicke! men dom ska träffa listen & dom så vafaaan :/ jagvilljagvilljagvill också!

nu ska jag städa rummet en fredagskväll :D / borat is teh shit

Inga kommentarer: