lördag, mars 24, 2012

smal vs tränad

haha läste nyss en blogg och insåg hur fult det är när tjejer/killar som går ner mycket och inte tränar har sådär kroppar? eller de flesta har. man ser ju vilka som tränar och är slimmade OCH smala på samma gång... och vilka som bara rasat ner i vikt och skiter i att träna och försöker hålla sig smala på fiberkaka till frukost, lunch och kvällsmat haha. eller folk som bara är smala och försöker att äta nada haha. nu menar jag inte att folk som går ner är fula utan mer allmänt att det är snyggare att träna mycket och få en slimmad kropp! mums

sen har jag också gått ner i vikt, ca 5 kilo (gick ner 05, kg på en dag haha sjukt) men märker hur otränad min kropp är och man ser det. det är inte alls snyggt på mig. så på måndag ska jag skaffa gymkort och få snygg och tränad kropp haha. okej nu var jag lite negativ i detta inlägg haha sorry. men sant ju. 

moamrta-muskelknutte_1540652151_165178463.jpg

Inga kommentarer: