onsdag, mars 21, 2012

HEEJ

haha heej! idag har inte hänt så mycket. var på söder och handlade frukt med linda. sen gjorde vi bananomelett med blåbär och jordgubbar till. och det var faktiskt gott! så tack filippa för idéen ;)

kollade lite på arbetsförmedlingen på olika jobb, inte för att jag ska söka nytt men alltid bra att ha koll på lite ändå.. såg att de sökte hos Zara i helsingborg. OH MY GOD säger jag bara. jag passar in perfekt på deras beskrvning?! har kassavana, har mer ansvar än bara att vara medarbetare, jobba i högt tempo osv... jag har verkligen allt de söker hos en haha. fast sen ja... kan utvecklas mer på donken än att vara i en butik så.. känns väl onödigt att söka nån annanstans när jag har mina möjligheter redan.. :) störigt bara haha.


mosa en banan med ett ägg, vispa ihop och stek.. sen tillsätt lite blåbär och jordgubbar sen viola! ;)
här är resultatet!

Inga kommentarer: