fredag, december 03, 2010

melbourne part three

jaha vart borjar vi da...

torsdag: jag och lalle bestammer att vi ska supa till det eftersom vi inte har nagat atnnat att gora hahaha. sa vi satter oss pa natt mexikanst stalle och ater gott, sen drar vi till den kanda pub-gatan (som jag fick reda pa idag tydligen) och satter oss och dricker massa ol och capten morgan mmm... haha sen kommer vi till hostelet och dar ar AS MKT folk fyfan haha ladies night var det ja! hel/-vet-te. t o m att de har vakter... what? i alla fall .. jaja da blir det massa buckets istallet och trffar varldens basta och underbaraste manniskor.. mmmm fintfintfint! sen forsvinner jag och ar riktigt sjuk i huvudet enligt lalle som forsvann fran mig?! hjahahahhaa

fredag: hahahahaha "BAAAAD!" hahaha alla vaknar upp pa rummet och mar riktigt daligt och skrattar massa at gardagen haha. kan inte sluta tanka pa den hahaha for dom hade tydligen haft spy-tavling pa toaletten, killarna da alltsa.. hrmpf.. inte bra ju. iaf blev melbourne city senare pa dagen och fotat massa fint. sen blev det tydligen pub pa kvallen med os! haha min guide. blev city senare eftersom vi hade druckit klart och rokt tillrackligt (?). gick in pa nan storre pub i city som var riktigt najs. dar dom spelade "love will tear us apart again" sjukt bra stamning och det fick mig att tanka pa PL. for tillfallet saknar jag inget hemma. faktiskt. forlot, forutom mina underbara! hihi. och nu sitter jag har efetr att ha jagat en javla cab som en galning efter U2 konserten. snart gar flygert till sydney!!! da vi ska fira mig pa bade lordagen OCH sondagen som kings cross tydligen e experter pa ;) sondagar ska vara bra harjag hort... men ahja allt for mig! TACK haha lovely friday! BABY!

Inga kommentarer: