tisdag, december 07, 2010

birthday, tisdag osv

ojoj nu var det ett tag sen jag skrev har och det har hant en massa. vi ar i sydney nu i ala fall med alle och henry, kanske har skrivit det innan men nu ar vi har i alla fall. vi har varit ute varje dag sen jag och lalle har kommit till aussie-land! helt sjukt. trodde jag skulle pa rehab nu tva mander men tydligen inte haha.

annars skulle vi ut i lordags for att fira mig men eftersom att jag bara hade sovit ca 4 timmar pa tre dagar var jag helt slut och trodde serist jag skulle do da. sa i sondags korde vi all in istallet! vi drog till ett schtek-stalle som heter Hugo's. riktigt go musik och harligt folk. jag tyckte om det skitmycket faktiskt. manniskorna har ar mycket annorlunda, mer oppna och bryr sig inte om nagot typ. efter att hugo stangde drog vi vidare till goldfish dar vi var till stangningar som va ca 05. henry hade blivit utslangd fran hugo for han var for full. sa det var jag och tjejerna denna kvall, traffade riktigt goa killar som slappte loss haha. discokungen james eller vad han hette, kanske jason t o m haha. ni  kommer fa bilder pa det senare. orkar bara inte lagga upp massa nu haha. iaf , hade en riktigt bra fodelsedag i alla fall! fyfan vad bra faktiskt. :) tack alla som gjorde den sa bra!
-
i alla fall, vadret har ar hur bra som helst. brande mig andra dagen i melbourne, var inte alls beradd pa det sa nu fjallar jag i hela huvudet. "kul". men har ar ca 30 grader, ska till bondi beach imorgon kanske om det blir fint vader. for vi har inte varit dar an, bara pa forfest eller fodelsedagsfirande for linn! 

nyar: jahapp,vi har tva planer att valja mellan.
1. att betala runt ca 300-500 dollar som ar 2100 -3500 kr for att vara nere i hamnen och kolla fyverkerierna fran bron som ar de mest kanda i varlden typ
eller 2. david guetta pa bondi beach for ca 1000 kr
vad hade ni valt??? svara garna!

-
oj sa langt detta blev haha. men shit var inne pa min mail nyss, sag att jag hade fatt mail fran min syster och da var det min pappa och hans familj som hade skrivit till mig och grattat mig... helt sjukt.. och skrev att de ville traffa mig. siiiick haha hade helt trott att dom hade dott eller bara skitit i mig. ahja, kuuul :)

men nu ska jag ga, skriver seeen! kramar och varme fran aussie!

Inga kommentarer: