söndag, december 12, 2010

12 december 2010

Ojoj vet inte vart jag ska börja. Det har hänt så mycket på senaste känns det som! Nu har sommaren verkligen kommit hit till Sydney, riktigt gott med 30 grader varje dag här. Hur kallt har ni det där hemma? ;)

Vi har varit ute rätt mycket nu dessa två veckor sen vi kom hit haha. Inte direkt att jag åkte till någon rehab-resa precis . . I fredags var vi på en av Sydneys populäraste uteställe. Riiktigt bra och stort var det haha, helgalet om jag får säga mitt. Alla gick loss inne på Ivy som stället heter! Pool uppe på taket dessutom. Ska försöka lägga upp bilder från resan nu i dagarna om det blir sämre väder haha.

Nu är det söndagkväll och vi har lagat världens godaste mat innan och nu sitter vi inne på vårt rum. Ingen av oss orkar göra något ikväll, dock är det söndag och Hugo's är goodgoodgood tonight men det skiter vi ikväll, vi måste spara pengar nu haha. Gör bara av med massa cash när vi är ute känns det som :P Det var allt från mig så länge. Tycker ni är astråkiga som inte kommenterar något också! Fy på er. Dock är jag tråkig som inte laddar upp bilder här haha förlåt. Pusskram och värme från Sydney!

Inga kommentarer: