söndag, mars 14, 2010

trysil dag 1

vet att jag inte gillar att skriva här men gör det ändå för att håålla er andra uppdaterade om vad som händer i trysil. slipper jag lägga massa pengar på min mobilräkning ;)
i alla fall, kom hit igår vid halv 3 tiden. ålle hämtade upp mig och sen hyrde vi bräda och fixade liftkort. sen drog vi till bojjos jobb och tog en öl, väntade på att dom slutade och drog hem till oss. gjorde vid oss och drog till robban och helena! världens minsta rum har dom. deras toalett är lika stort som sjävla rummet typ ;p sen förkrökade vi där, jag var helt slut så var inte på topp.. än! sen drog vi till trysils stekigaste ställe tydligen? haha sjukt fint var det där! sen drog vi till laaven tror jag det heter. där hade vi riktigt kul! alla dansade och hade sig haha, man bryr sig inte om hur man dansar osv för man känner inte nån här. efter det drog alla hem till oss och däckade vid halv 4 eller halv 5 på morgonen. man mår sådär idag faktiskt, fyfan. så idag ska jag sluta röka! mår nog så här pga att jag rökte alldeles för mycket igår också. riktigt äckligt. hade velat lägga in bilder från igår men har glömt min sladd hemma så de kommer när jag är hemma. nu ska vi ut i backen! ciao ;)

Inga kommentarer: