måndag, mars 22, 2010

hemma från trysil !!

Ja, det blev inte så mycket skrivande i trysil haha. Orkade inte. Kan i alla fall summera min vecka där - sova, åka bräda, festa, kolla film, äta, skratta osv :D Har haft det jättebra i alla fall, saknar redan ålle och bojjo! De har tagit väl hand om mig ;) Vill tillbaka igen, veckan gick sjukt fort! Ska lägga in bilderna från min kamera sen på facebook, ni får kolla där då ..

Vi var ute i lördags i alla fall, jag ålle och helena haha fyan vad kul vi hade! Dock inte lika roligt dagen efter när jag åkte buss i ca 10 timmar och var bakis. Var framme vid 20.00 då rille hämtade mig! Sen drog vi hem till honom, käkade och kollade på film :) Nu ska jag ner i stan och fixa lite! Ciao (bilder från trysil kommer upp i veckan antagligen)

Inga kommentarer: