tisdag, februari 24, 2009

video från i lördags

har inte skrivit på ett tag nu, typ för att:
1. har inte orkat
2. har väl inte haft något vettigt att skriva om

helgen har varit bra, kommer dock inte ihåg vad jag gjorde i fredags haha. eller just det, vaknade upp efter cardinal och träffade en jättebakis elin som stod utanför kattas port då jag frågade snällt om jag fick följa med upp, där även hanna var. jag var där nästan till 18, då jag bestämde mig för att dra med till mezo senare på en fika och så blev det. kul att veta va?

lördagen blev lite mer spännande om man säger så! börjar dock med jobb 06 och sen firade jag mamma lite som fyllde 50 år :) jag lagade mat och min middag blev en succé! senare på kvällen drog jag till mathilda men det blev lite kaos så jag mötte upp filippa och därmed begav vi oss till olof där alla andra godingar var. sjukt bra förfest och sedan blev det att man drog till Bakom för att fixa stämpel och sedan drog jag till PL13 som vanligt där jag stannade tills 02 och drog till Bakom sen igen där filippa var alldeles själv haha. fick dock världens roligaste sms av henne då: Skit i dom men jag är ensam nu på bakom haha skynda dig. mest mellan henne och mig ;) sen umgicks vi hela tiden med matthias och rasmus som var cp, blev giftermål, tappade mobilen lite, alla var allmänt fulla, rasmus matade vi med rester på kebab king osv osv. sjuk kväll!

ja, det är väl helgerna som är dem roligaste att berätta om haha äej fan vad tråkigt det här inlägget blev nu. i alla fall, här kommer en video från i lördags :D

Inga kommentarer: