tisdag, februari 24, 2009

alex schulman är bög

oh det är så underbart väder och här sitter jag - hemma i sängen framför min älskade dator.

men kan inte gå ut för tillfället, för jag måste fixa lite saker först här hemma:
1. städa rummet
2. vädra mitt täcke och mina kuddar
3. byta lakan osv
4. diska
jag är så duktig. hade ju lätt klarat mig att bo ensam (läs: .. med mamma som hushållerska), kan inte ens tvätta? har aldrig gjort det i mitt liv, schisse. och sen efter allt detta roliga så ska jag nog ut och jogga, för helvete det börjar ju bara gå uppåt, costa och summer O9 snart .. ännu mer schisse.

oh, igår kom studentmössan :D kändes konstigt, för nu börjar det verkligen närma sig och dessa månader kommer gå så snabbt .. men det ska bli skönt faktiskt, kommer ju hålla kontakten med de som verkligen är en nära och sen blir det att man drar och säsongar i ett halvår. oh vad jag längtar! :) nu ska jag börja med sysselsättningarna här hemma, fun right?


förresten, måste bara meddela att Alexander Schulman är riktigt pantad i huvudet. han skriver att natacha peyre är det men han är fan inte mycket mognare haha. okej säger nu inte att N.P är smart eller så, men ja, kan bara skratta åt honom. det han skriver om piratebay-killarna tex, shit, Alex du borde inte ens uttala dig om något du inte kan fast du "följer allt" right ... det var alles! ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hatar alex schulman riktigt jävla mycket, hahaha han är så ful och dum i huvudet. blä han äcklar mig