onsdag, februari 04, 2009

tears dry on their own

jaha då var man hemma och fortfarande hel. känns rätt gött att vara back igen, räcker med en vecka i polen som sagt .. men nu är det bara massa plugg som gäller, usch :(

- oh, måste verkligen jobba som fan nu. känns att det var ett tag sen jag kände mig mer eller mindre som en prinsessa, men under den senaste tiden har jag mer känt mig som en fattig pungråtta haha fyfan . . men ska jobba idag och på fredag då jag ska jobba till 04, orkar inte fyllon :( första gången det blir natt-tid för min del, får se hur det går. wish me luck ;)

och jag som skulle ut tors, fre och lör, men det blir inte så nu. jaha aja är ledig på lördag i alla fall så får utnyttja min tid då istället. ska börja ringa in till jobbet nu lite oftare och fråga om de behöver hjälp, haha alltid något ju. nu ska jag plugga innan jobbet börjar! hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah :D okejdå. du kom hem hel från donken också, ser jag ;)