måndag, februari 02, 2009

live från polen

har inte haft internet sen i torsdags typ - k a t a s t r o f
eller min kusin har haft, men han hade bara till sin dator så det var lite jobbigt. men fick umgås med släkten istället och ja, när de i polen har besök så bjuds det hela tiden på vin, öl och massa annat att dricka! kändes som jag drack 24/7 haha helvete . .

i alla fall. i fredags blev det ugång och jag låg hela lördagen alkoholförgiftad fyyfan haha, bad verkligen till gud att aldrig mer dricka men nu sitter man här och väntar på att torsdag ska komma. så festsugen som jag är :D

fredags var galet. en drink kostade 7 sloty som är ca 20 kr. HELT SJUKT. och jag gjorde av med en del där, 4 shots kostade 30 kr! konstigt att man mådde som man mådde dagen efter?! ringer min kusin monica dagen efter och frågar hur hon mår och frågar om hon överlevde och hon bara: nästan haha, gött. jag var nog död i några timmar fyfan. aldrig mer polsk vodka :)

åker hem imorgon, tar flyget vid 15.00 ska bli gött, har saknat min filippa sååååå, du skulle vairt här din bajs oh :D räcker fan med en vecka i polen. skriver mer imorgon. HEJDÅ

Inga kommentarer: