lördag, oktober 25, 2008

Torsdag: Utgång med Filippa och alla andra från MQ. Uppskattades väldigt mycket ska jag säga er, mer än uppskattades! Kan ju direkt säga att när jag blir 18 kommer det bara vara utgångar på torsdagar och lördagar. Fredagar kan sucka mah ass!
* Vin och kolla kläder på MQ
* Förfest hos Rickard
* Cardinal
* Efterfest till halv8 hos Kim
* Hemma vid 17.00

Fyfan vilken underbar torsdag jag hade! Lätt bästa riktiga utgången efter sommaren. Steakhouse utgångarna räknar jag inte precis som riktiga utgångar. Oh Cardan i mitt mini heart faktiskt. Men ouch, sjukt kul hos Kim med Filippa och Mathias dock, sen stack Filippa på morgonen så jag stannade kvar till 5-tiden på eftermiddagen haha. Sjukt skoj och sega var vi, fyfan har inte skrattat så mycket på riktigt länge. Tack för en underbar torsdag allihopa! :)

Inga kommentarer: