måndag, oktober 27, 2008

min helg

I fredags blev det tidig hemgång för min del, skulle jobba 9 timmar på lördagen.
I lördags efter 9 timmars jobb drog jag hem till Johanna och firade hennes 19 år med lite folk. Efter henne blev det utgång, träffade först en kille från Liverpool som gick starkt på att mina föräldrar kom från Manchester men jag född här. Han sa: Oh you talk really good english, huh! Och Johanna sa att hon också kom från Liverpool men det blev han inte alls övertygad om haha. Annars utgång på både Crom och Steak, underbar och lyckad utgång. igen Träffade härligt folk och jag raggade på alla vakter som vanligt.. Hände dock massa andra saker den kvällen som vi inte behöver ta upp här ;) haha damn!

Sjukligt cp bakis igår, spydde nästan på jobbet men jag kunde hålla inne det. Sjukt svårt. Men började må liiite bättre senare, jobbade 9 timmar. Kämpigt som fan dock men kul folk så det hjälpte ;P

2 kommentarer:

L sa...

haha man kan ju inte ha kul på crom sa du?

Paula sa...

haha det var kul på steak! ag bara söp på crom hahaha