onsdag, augusti 27, 2008

Swea igår var sjukt lyckat! Är sjukt glad och nöjd med att vi drog ut, även om det var skola dagen efter där jag inte var närvarande pga en hangover, en redig sådan. Spydde gjorde jag två gånger för er som ville veta och sov från 05.30 - 19. 30 haha det är 14 timmar! Men jag tackar alla igår för en riktigt underbar fylla och underbar utgång, träffade sjukt mycket folk där dessutom. Det var smockat inne på swea, så många som det var igår har det nog inte varit i sommar! Lyckat. Fast nu åker min bartender Robin till stockholm, eller rättar sagt flyttar dit. Kommer tillbaka till helgen då vi antagligen ska ses, om jag orkar/vill/har lust :)

Det blev en dejt med ido på donken, fan vad gott med fyllemat! namnam. Sen blev det dejt hemma hos richieboy med honom och idos ex ragg rasmus, vi kollade film och möööös. Allt för mig,
fred ut
(som oliver brukar säga)

Inga kommentarer: